Avatar billede dennishh Nybegynder
14. august 2005 - 13:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

PHP 5.04 exstensions på iis 6

har installeret PHP version 5.04 og den virker. men jeg kan ikke få nogen exstensions til at virke for så fryser php ??

har prøvet eksemplet på http://www.thorsnet.dk/index.php?m=Ops%C3%A6t_webserver%20&side=setup_php5

med mine egne dirs selvfølgelig men det virker ikke... nogen forslag vil meget gerne kunne bruge mysql..
Avatar billede cortex2k Nybegynder
14. august 2005 - 14:36 #1
Kan du evt. bruge denne guide? http://www.peterguy.com/php/install_IIS6.html
Avatar billede dennishh Nybegynder
14. august 2005 - 15:02 #2
jeg prøver iaften umiddelbart ser det lovende ud  :)
Avatar billede cortex2k Nybegynder
14. august 2005 - 18:06 #3
Okay du må jo lige give feedback på hvordan det gik :-)
Avatar billede dennishh Nybegynder
14. august 2005 - 23:31 #4
det ser ud til det virker, der er dog en del forskel på den tutorial og så på 5.04 men ifølge min php info så kører det, mangler blot at installere mysql og lave en reel test. og så skal jg lige vide hvordan jeg giver dig dine point. :)
Avatar billede cortex2k Nybegynder
15. august 2005 - 19:46 #5
Okay det lyder godt.. Jeg har lige lagt dette svar som du kan acceptere.
Avatar billede cortex2k Nybegynder
15. august 2005 - 19:46 #6
Ja flot.. blev logget ud af Eksperten.dk pga. session slut så den valgte lige kommentar som default da jeg skulle sende :-)
Avatar billede dennishh Nybegynder
15. august 2005 - 20:07 #7
det hele fungerer skal dog siges at hans idé om at køre PHP som isapi ikke virkede men det fungerer problemløst som CGI løsning, det kræver dog lidt grundigere læsning at få det til at fungere men hans tutorial er en rigtig god base og derfor skal du have tusind tak.
Avatar billede dennishh Nybegynder
15. august 2005 - 20:10 #8
skriv lige hvis jeg ikke har givet dig dine point for jeg kan ikke se om den har gjort det.. første gang jeg er herinde :D
Avatar billede cortex2k Nybegynder
15. august 2005 - 20:12 #9
Er her jo for at hjælpe.. Du har ikke givet dem endnu.. Du skal markere ude ved brugeren og så trykke accepter mener jeg (Ikke så tit jeg laver spørgsmål)
Avatar billede dennishh Nybegynder
15. august 2005 - 20:12 #10
wee så fandt jeg ud af det :D
Avatar billede dennishh Nybegynder
15. august 2005 - 20:12 #11
man skal også lige vælge svar i radio knappen forneden ;)
Avatar billede cortex2k Nybegynder
15. august 2005 - 20:13 #12
Tja jeg kunne jo også lige refreshe siden - Doh :-) Tak for point kammerat og held og lykke med din nye webserver