Avatar billede tabsdk Nybegynder
13. august 2005 - 22:35 Der er 4 kommentarer

Program til flash animeret hjemmeside. Mangler Navn

Hejsa jeg søger navnet på et program til at bygge flash hjemmesider med, jeg så det til en edb messe for et år siden.
Det var et program, hvor du kunne lave en hjemmeside animeret i flash på 30 min. Man kunne vælge forskellige bagrunde og tekster.
Mulighed for link/billeder/lyd/musik.

Hvis der er nogle der har en ide til hvad det hedder eller andre gode råd...så sig frem
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. august 2005 - 22:55 #1
Hvis det ikke er Marcromedias Flash vi taler om, så er det måske Swish fra http://www.swishzone.com
Avatar billede tabsdk Nybegynder
13. august 2005 - 23:14 #2
bufferzone<<< har været inde og kigge på dem du forslår, og det ligner ikke dem. Det var så nemt at bruge...man kunne vælge forskellige modeller af site`s og så tilføje tekst musik billeder osv....
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. august 2005 - 20:14 #3
så er jeg, ind til videre, tom for ideer, men jeg vender tilbage hvis der skulle poppe noget op
Avatar billede rune-boege Nybegynder
17. december 2005 - 13:02 #4
til hjemmeside bygning ved jeg klart anbefale macromedia flash, programmet kan alt det du beskriver og lidt mere til..

findet på http://www.macromedia.com/

du skal bare oprette en konto derinde, og så kan du prøve programmet i 30 dage, evt, efter det kan du investere i det, bruger det selv, og det er meget nyttigt...
har selv haft et problem med økonomien til at købe det, men vil sige at, til den slags nemme programmer kan man ALTID få råd..

-Rune Bøge