Avatar billede carsten78 Nybegynder
13. august 2005 - 20:40 Der er 3 kommentarer

xp look har ændret sig

Hej
Jeg installerede et program på min computer med det resultat at XPs udseende har ændret sig.
Alting er lissom blevet en smule sløret og jeg mener også skriften har ændret sig.

Hvad kan jeg gøre ved det.

Mvh
Carsten
Avatar billede haverslev Novice
13. august 2005 - 20:48 #1
Systemgendannelse:
Klik på start, klik på programmer, klik på tilbehør, klik på systemværktøjer, klik på systemgendannelse, marker ”Gendan computeren”. klik på næste og vælg en "fed" markeret dato, (før problemet opstod) og klik på næste. Den genstarter og gendanner pc`eren.  Når den har gjort det, kommer der en boks, som klikkes OK på.  Det er muligt at fortryde gendannelsen, ved at gå ind i ”systemgendannelse” og klik på fortryd sidste gendannelse.
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. august 2005 - 21:12 #2
Med andre ord formater computeren ;0)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2005 - 23:14 #3
-aco- yeah right!
Prøv igen, for du er langt fra.

Afinstaller programmet er fik windows til at se sjov ud.