Avatar billede steene Nybegynder
11. april 2001 - 23:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Frames

Jeg vil linke fra en almindelig html-side, til en side der indeholder tre frames, hvoraf den ene fungerer som menu og de to andres indhold vælges fra menuen.Kan jeg linke til en underliggende valg på frame-siden?

Mvh
Steen
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
11. april 2001 - 23:59 #1
jEG KAN SENDE EN TIL DIG PÅ e-MAIL!!!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. april 2001 - 00:00 #2
Men det skal være snart da det snart er godnat jeg er sygelig træt!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. april 2001 - 00:03 #3
Hvad er din E-mail så?
Avatar billede steene Nybegynder
12. april 2001 - 00:04 #4
min e-mail er : ske@mail.danbbs.dk
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. april 2001 - 00:06 #5
Hvad er det du vil ha helt precist? Bare en framside eller....:  ?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. april 2001 - 00:08 #6
ups frameside!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. april 2001 - 00:13 #7
Bøh, hvad sker der her??? Du accepterer et svar infeholdende ingenting? tsk tssk .....

parent.Mit_frame_Navn.document.location.href=(\'min_side.html)

eller

topn.Mit_frame_Navn.document.location.href=(\'min_side.html)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. april 2001 - 00:15 #8
HE HE var det bare det du ville?
Nå mend er er svaret!!!
Nikolai du får halvdelen!
Avatar billede steene Nybegynder
12. april 2001 - 00:16 #9
Ja undskyld rodet i besvarelserne men jeg er fuldkommen grøn her på siden, og der vist noget jeg lige skal lære vedr. svar og spørgsmål!