Avatar billede runne Nybegynder
13. august 2005 - 16:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access denied

Hey.

Jeg har en harddisk, som der ikke laengere kan bootes fra. Jeg har nu installeret nyt styresystem (window xp ) paa et secondary harddrive. Men skal have nogle filer fra den gamle harddisk, men alle mapper er utilgaengelige, den skriver bare access denied.
Hvordan kommer jeg udenom dette problem?

-Runne
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2005 - 18:47 #1
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2005 - 13:15 #2
hvis du har fået svar på dit spm så afslut venligst
Avatar billede runne Nybegynder
27. august 2005 - 19:45 #3
er ny.. troede jeg havde givet dig pointene ?? og hvordan sletter jeg det spoergsmaalet ??
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2005 - 22:24 #4
du behøver ikke at slette .. dette svar bliver gemt og brugt hvis andre også er i den samme situation. tak for points runne