Avatar billede power99 Nybegynder
13. august 2005 - 16:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

INSERT INTO - SELECT Hvordan ?

Hej,

Jeg skal select noget fra en table(faktur), over til en anden(dis_faktur), jeg har prøvet lidt med det her:

-----------------------------------
INSERT INTO dis_faktur (faktur_nr,tjk_value,kundens_navn,ialt_pris,dato,salone)
        VALUES (SELECT faktur_nr, tjk_value, kundens_navn, ialt_pris, dato, salone
              FROM faktur WHERE
              STATUS = '2')
-----------------------------------

Men det ser ikke ud til at virke.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. august 2005 - 21:49 #1
prøv:

INSERT INTO dis_faktur (faktur_nr,tjk_value,kundens_navn,ialt_pris,dato,salone)
SELECT faktur_nr, tjk_value, kundens_navn, ialt_pris, dato, salone
FROM faktur WHERE
STATUS = '2'
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2005 - 18:17 #2
OK ?
Avatar billede power99 Nybegynder
15. september 2005 - 14:28 #3
yes