Avatar billede gitte06 Nybegynder
11. april 2001 - 23:40 Der er 9 kommentarer

Opkald via 56K model fra linie blokeret for 10xx, 80xx-numre...???

Jeg forsøger ihærdigt at skabe internetforbindelse via pc på arbejdet, hvor jeg har et 56K modem.
Man skal dreje 0, for at få en udgående linie, og dette har jeg sat den op til.
Næste problem er så, at bylinierne ud af huset af spærret for de normale internetudbyderes numre, hvor der skal diales 1049, 1001 etc. foran et tlf.nr.
ER DER IKKE EN EKSPERT, DER VED HVORDAN MAN KAN OMGÅ DETTE, SÅ MAN KAN KOMME PÅ NETTET, - ELLER HAR KENDSKAB TIL EN UDBYDER, HVOR MAN KAN KOMME PÅ NETTET VIA ET GANSKE ALMINDELIGT TELEFONNUMMER???
- Håber og satser på, at der er nogen af jer derude, der vil redde min Påske *SS*
Avatar billede john.doe Nybegynder
11. april 2001 - 23:43 #1
Tilmeld dig som get2net kunde.
Deres server bruger almindelige tlfnummer.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
11. april 2001 - 23:58 #2
TDC (TeleDanmark) deres Netbasis eller basic (kan ikke helt huske hva\' det hedder) de har normale numre.
Avatar billede perla Nybegynder
12. april 2001 - 00:25 #3
Næsten alle udbydere har også normale numre, men så selvfølgelig til normal takst. Bruger selv TDC
Avatar billede lhawk Nybegynder
12. april 2001 - 00:27 #4
1001 er da Get2net så vidt jeg husker. Der mener jeg at du kan udelade 1001 og så bare ringe op via deres alm 8-cifrede nummer.
Avatar billede nettrawler Nybegynder
14. april 2001 - 05:08 #5
Jeps det er nemlig rigtigt som Perla siger at næsten alle udbydere har \"normale\" telefonnr. man kan ringe ind på. Nu ved jeg ikke hvilken udbyder du har men nu er det sagt TDC og Get2net i hvert fald har det, og hvis du skulle kunde hos Cybercity - har de det også.... Men angående en løsning hvor man teknisk kan omgå problemet så skal jeg da gerne slå fast at det kan du ikke.
btw. God påske til jer alle ;-)
Avatar billede pcn Nybegynder
14. april 2001 - 18:26 #6
Elementært kære W......
1 Opret en Get2net forbindelse med forvalg
2 unlad at bruge forvalgs kode
3 ring fra dit arbejde
Det er vel ikke bare telefon nummeret du mangler??
pcn
Avatar billede pro_tech Nybegynder
19. april 2001 - 14:14 #7
Det du gør er bare at ringe 0,77307732 det er til get2net
Avatar billede dann Nybegynder
18. juni 2001 - 20:26 #8
Har du et internet abo.?
Avatar billede perla Nybegynder
18. juni 2001 - 20:31 #9
Fælles for dem alle er at det er til almindelig telefontakst, da det er et almindelig telefonnr. I firmaets regi kan det vel være ligemeget.

Hvad værre er at hele sikkerheden i nettet ryger...

-Per