Avatar billede silas_j Nybegynder
13. august 2005 - 15:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver problem

Hej!

For nyligt er min skærm begyndt at gå i sort og så er jeg nødt til at genstarte. Den siger at mit grafikkort ikke reagere på driveren og at den er nødt til at genstarte.
Har prøvet at geninstallere driveren men det virker? Har I nogen forslag...?

Mit grafikkort er et Ati Radeon 9550 og jeg bruger Windows Xp Pro
Avatar billede c-holst Novice
13. august 2005 - 16:07 #1
har du prøvet at genstarte i fejlsikret og derfra afinstallere driveren. så genstarte alm. og reinstallere
Avatar billede boxer Nybegynder
13. august 2005 - 16:57 #2
Du kan prøve med nyeste driver herfra:
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

Virker den ikke, eller har du allerede den nyeste, vælger du "drivers and software" i menuen til venstre. Så kommer du til et arkiv hvor du kan prøve med nogle ældre drivere.

Men først skal du prøve at fjerne grafikkortet i enhedshåndtering og genstarte. Lad være med at installere den driver du har nu.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. august 2005 - 17:30 #3
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 10:09 #4
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 15:36 #5
lukker tråden