Avatar billede fox2k Nybegynder
11. april 2001 - 23:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HTTP-500 Serverfejl

Når jeg sidder og programmerer ASP på min PWS server, opstår der ingen fejl, men ligeså snart jeg uploader den til en Windows 2000 Advantage Server kommer den op med en fejlmelding som siger; Siden kan ikke vises. I titellinien står der HTTP-500 Serverfejl....

Jeg har prøvet fjerne nogle ting efterhåden, men kan ikke finde frem til fejlen. Hvis jeg erstatter filen med en anden ASP-Fil som kun indeholdet de mest normale kommandoer som Response.Write og Databaseobjekter vil den godt læse filen...

Er der nogen som har nogen ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede fox2k Nybegynder
11. april 2001 - 23:29 #1
Undskyld; I Titellinien står der \"Der opstod en intern HTTP 500-serverfejl\"
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 23:31 #2
Det kan være rigtig mange ting...
Prøv at køre siden i Netscape 4+ og se om det gør dig klogere. Ellers post en url adresse så man kan se det...
Avatar billede fox2k Nybegynder
11. april 2001 - 23:32 #3
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 23:33 #4
I linje 24 er der en fejl (database?)
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 23:33 #5
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80004005\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key \'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x848 Thread 0x1ec DBC 0x234b024 Jet\'.

/cpu/index.asp, line 24
Avatar billede fox2k Nybegynder
11. april 2001 - 23:34 #6
dope, gør lige din kommentar til et svar!! :)
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 23:35 #7
Var det det? :-)
Avatar billede fox2k Nybegynder
11. april 2001 - 23:37 #8
Pointene skal jo går til én, og det var jo dig som kom med ide til løsningen...Takker ;)
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 23:41 #9
Ingen årsag, med fornøjelse og god påske...
Avatar billede cin Nybegynder
12. april 2001 - 09:24 #10
Bare for en anden gangs skyld. Når du sidder i IE

Så gå ind under internet-indstillinger
Fanebladet: Avanceret.
Slå den indstilling fra der hedder Vi meddelelse om uskadelige http-fejl fra.

Så får du en fejlmelding i stedet for en http-500 fejl
Avatar billede gimdner Nybegynder
12. april 2001 - 11:42 #11
jeg kunne godt tænke mig at vide om du fik løst problemet... jeg sidder med en side som laver nøjagtigt den samme fejlmeddelelse
Avatar billede fox2k Nybegynder
17. april 2001 - 21:36 #12
Jeg brugte din linie til at åbne databasen bortset fra databasenavnet og kodeordet..  så jeg har postet min, så kan det jo være at det vil virke for dig? :)