Avatar billede kineseri Nybegynder
12. august 2005 - 20:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med CD-ROM drev

Er der en der kan hjælpe mig?

Jeg har et CD-ROM drev, der normalt fungerer fint.

Nu har jeg købt 4 nye spil, som den ikke vil sluge. Man kan høre, at CD'en kører lidt rundt, hvorefter den meddeler, at jeg skal indsætte en CD! Den kan end ikke læse navnet på CD'en.

De nye spil virker på kærestens pc. Og de gamle spil virker fortsat på min.

Jeg har prøvet at rense den med rense CD uden resultat.

Hvad kan problemet være?

Glæder mig til at se et godt svar, så jeg ikke skal ud og købe en ny.

Thomas
Avatar billede screem_brille Novice
12. august 2005 - 21:19 #1
Du skal ikke glæde dig for meget, for du skal ud og købe et nyt drev, men med de priser cd rom drev har, så kan det end ikek svare sig at skille det ad (for at rense det)
Avatar billede kineseri Nybegynder
14. august 2005 - 19:46 #2
Så må jeg jo købe et nyt.