Avatar billede hmoeller Nybegynder
12. august 2005 - 18:21 Der er 14 kommentarer

Problemer med Hotmail

Hejsa

Jeg har gennem flere år anvendt min hotmail uden problemer, men nu sker der det, at jeg konstant bliver bedt om at logge på. Hver gang jeg ønsker at læse eller sende en mail kommer log on-siden frem.

Er der en der kan fixe den??
Har kørt virus, kontoen er aktiveret....
Er det en indstilling i Explorer der er årsagen?

VH

Møller
Avatar billede hallelujah Nybegynder
12. august 2005 - 20:25 #1
Har du den nyeste Internet explorer? Og har du prøvet i en anden browser?
Avatar billede hmoeller Nybegynder
12. august 2005 - 21:58 #2
version 6.o
og nej til anden browser

Det har virket upåklageligt gennem lang tid, så....??? Mystisk
Avatar billede hallelujah Nybegynder
12. august 2005 - 23:24 #3
Har du prøvet fra en anden computer og set om det virker det? Det er lidt mærkeligt, Men det kunne sagtens være en midlertidit fejl hos Hotmail. Ellers kan du se om det kan have noget med indstillingen af cookies at gøre.
Avatar billede gratis Nybegynder
13. august 2005 - 02:51 #4
slet dine midlertidige internet filer, |Kontrolpanel|InternetIndstillinger|Generelt|Midlertige Internetfiler| slet cookies,slet filer , se om det hjælper.Samme sted under indstillinger , sæt "Tilladt brug af diskplads" til 40-60mb (alt efter smag)ved at skrue ned for "Tilladt brug af diskplads" undgår man en masse fejl som opstår når internet cachen blir for stor,derfor forslaget :)
Avatar billede hmoeller Nybegynder
13. august 2005 - 16:23 #5
jeg har slettet tempfilerne og cookies
Og ja min mail vir´ker fra andre pcere
Avatar billede gratis Nybegynder
13. august 2005 - 16:31 #6
ok, har du prøvet at stille sikkerhed til Standard i Internetindstillinger ?
Avatar billede hmoeller Nybegynder
16. august 2005 - 17:17 #7
ja og det virker heller ikke...
Avatar billede gratis Nybegynder
16. august 2005 - 17:28 #8
ok,et forslag:. tilføj hotmail til |Internetindstillinger|Sikkerhed|Websteder du har tillid til| se om det sq gøre en forskel.
Avatar billede hmoeller Nybegynder
16. august 2005 - 20:51 #9
halløjsa jeg tror sgu der var bid... det funker igen. Jeg er dig evigt taknemmelig
Hvordan er det nu jeg lukker og giver point?
Avatar billede gratis Nybegynder
16. august 2005 - 23:56 #10
herligt du ku bruge det :)jeg samler ikke på point,så dem tar' du selv,du gør sådan her:

du lægger selv et svar (flyt prikken ude til venstre)
MARKERE dit navn/svar og trykke på accepter.
Avatar billede hmoeller Nybegynder
17. august 2005 - 19:20 #11
hovsa glæden var kort...
Nu virker det ikke, samme problem som før.
Jeg skal logge på hver gang jeg vil åben sov i hotmail. Har du/i flere forslag?
Avatar billede gratis Nybegynder
17. august 2005 - 22:30 #12
er desværre løbet tør for idéer...
Avatar billede lx2ba Novice
22. august 2005 - 13:31 #13
Min gæst fra Australien bruger Hotmail til kommunikation med venner - og hjemland.
I går ville vi bruge IE6 til formålet; men netop det problem, som du nævner kom op.
Man åbner sin Indbakke (efter logon), og der står så alle afsendere og emner, MEN når man vil åbne for en mail, så går den tilbage til LogOn siden!
Det er frustrerende!
Men heldigvis findes der andre browsere, og Firefox løste straks opgaven!
Avatar billede hmoeller Nybegynder
22. august 2005 - 22:51 #14
ja men er der ingen der kan løse problemet permanet??