Avatar billede bmc73 Nybegynder
11. april 2001 - 22:23 Der er 7 kommentarer

Easy Cd Creator

Hej Alle Sammen
Mit Spørgsmål lyder er der nogle der kender et sted jeg kan hente hele den nye Easy cd creator 5,0 for free
håber der er nogen der ved noget
Avatar billede scoredyr Nybegynder
11. april 2001 - 22:26 #1
Igen skal jeg sige at det er forbudt at opfordre til pirat kopiering på eksperten!!!!!!!!!!!!!

Det er da for vildt det er anden gang i aften !!!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. april 2001 - 22:26 #2
Læs regelsættet på eksperten.dk. Du må ikke oprette spørgsmål angående ulovlige ting, såsom warez, hvilket er hvad dette er, jo!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. april 2001 - 22:26 #3
Jeg kan maile dig en demo ?
Avatar billede scoredyr Nybegynder
11. april 2001 - 22:29 #4
eksperten.dk, regler

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. april 2001 - 22:36 #5
Skal du have en demo eller lukke du her ?
Avatar billede bmc73 Nybegynder
12. april 2001 - 10:39 #6
jeg kan ikke se noget galt i at hente den fra nettet hvis der er nogen der har den du skal ikke sige mig at du ikke har hente mp3 filer ned uden at du selv har dem
Avatar billede stampeair Nybegynder
02. maj 2001 - 00:51 #7
Næsten alle det har internetforbindelse har hentet noget ulovligt på nettet, men det er sagen fuldstændig uvedkommende, alt der tales om på eksperten skal være lovligt. De to ting har ikke en skid med hinanden at gøre!!!!!!