Avatar billede mickk Nybegynder
12. august 2005 - 17:04 Der er 3 kommentarer

Bærbar kan ikke læse DVD'er brændt på Stationær med Nero6

Min bærbar kan ikke læse de DVD'er jeg brænder med NERO6 på den stationære, men den kan sagtens læse alm. DVD film og andre folks brændte DVD'er, hvad kan der være galt ?

Min bærbar har Combined CD-RW/DVD+R eller hvad det hedder, den kan ihvertfald kun brænde CD'er

Og den stationære er DVD-R/RW
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. august 2005 - 18:41 #1
Det første jeg ville prøve, var et andet mærke af skiver. Jeg har før oplevet at nogen drev ikke er specielt glade for visse mærker, men sagtens kan afspille andre. Min egen dvd-brænder f.eks. nægter at ha' noget at gøre med et bestemt mærke af billig dvd'er, men kører fint på andre...
Avatar billede mickk Nybegynder
14. august 2005 - 17:36 #2
Jeg HAR prøvet med ét andet mærke, og det virkede heller ik. Selvom det var forholdsvis dyrt. Kan være man skulle prøve et andet program. Syntes det er rimelig underligt ihvertfald.
Avatar billede a_mylle Nybegynder
18. august 2005 - 09:17 #3
Har selv haft samme problemer tidligere.. I mit tilfælde løste det sig med en firmware opgradering. - Evt kan brændehastigheden også være et problem. Prøv at brænde ved en lavere hastighed.