Avatar billede soenderskov Seniormester
11. august 2005 - 14:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

blå roser hvor kan man købe dem i århus?.

skal bruge blå roser hvor kan jeg købe dem skal bruge dem til imorgen og bor i århus???

hurtigt hjælp ville være dejligt
Avatar billede dvk Nybegynder
11. august 2005 - 15:04 #1
I Nordsjælland kan næsten alle blomsterhandlere klare den opgave. Det var også aktuelt for mig omkring studentertiden. Grib telefonbogen og ring til din lokale blomsterhandler, han kan helt sikker hjælpe dig. ;-)

God jagt !
Avatar billede soenderskov Seniormester
11. august 2005 - 15:05 #2
har spurgt 3 forskellige de kan ikke
Avatar billede dvk Nybegynder
11. august 2005 - 15:11 #3
Hm, mystisk..

Prøv Interfloras callcenter på 77 77 77 77. De reklamerer med at de kan levere buketer indenfor en time. Måske de kan klare den?
Avatar billede blanken Praktikant
11. august 2005 - 15:13 #4
Prøv at ringe til nogle af disse. Om de kan skaffe/lave nogle blå roser til dig får du jo kun at vide hvis du kontakter dem. http://www.navnebogen.dk/vbw/firma/fb.do?hitsPerPageSitemap=10&compTrade=blomster&hitsPerPage=10&compCity=%E5rhus&showAllCategories%3A1.x=65&showAllCategories%3A1.y=5
Avatar billede soenderskov Seniormester
11. august 2005 - 15:54 #5
takker for hjælpen gav bonus dvk smid et svar:-)
Avatar billede dvk Nybegynder
11. august 2005 - 15:59 #6
Det lyder godt, håber du får styr på det hele.. :-)
Avatar billede soenderskov Seniormester
06. september 2005 - 19:07 #7
dvk smider du ikke et svar
Avatar billede dvk Nybegynder
06. september 2005 - 21:05 #8
Jo da :-)