Avatar billede tmo Nybegynder
11. august 2005 - 11:12 Der er 3 kommentarer

sortering af formdata

Hej,

Jeg har kigget lidt på http://www.apl.jhu.edu/~hall/java/Servlet-Tutorial/Servlet-Tutorial-Form-Data.html som er en ok løsning, men er der nogen der kan fortælle mig hvorfor rækkefølgen af de submittede felter ikke er som på PostForm.html? Kan det lade sig gøre at trække form data ud som de står i formen?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2005 - 11:24 #1
Parameterne gemmes i en map, så jeg tror ikke at den original rækkefølge
er mulig at finde ...
Avatar billede tmo Nybegynder
11. august 2005 - 11:42 #2
ok, det er sjovt at TYPE=checkbox læses i den rigtige rækkefølge, mens TYPE=text ikke gør?
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2005 - 18:22 #3
rækkefølgen må afhænge af hashcoden på felt navnene