Avatar billede kedde65 Praktikant
11. april 2001 - 19:35 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Ny i Visual C++

Jeg er helt ny i Visual C++ og vil meget gerne igang med det(læs skal igang med det), jeg har meget programmerings erfaring indenfor alle mulige andre værktøjer og programmeringssprog.
Jeg har erfaring med C++ og c. Er der nogle der har noget materiale eller nogle tutorial på nettet jeg kan bruge til at komme igang.

kedde
Avatar billede nico26 Nybegynder
13. april 2001 - 21:51 #1
Avatar billede kalle_r Nybegynder
20. april 2001 - 15:04 #2
Er der nogen der har erfaring med bogen \"Sams Teach Youself - Visual C++ 6 in 21 days\". Jeg er også helt ny i VC++.
Avatar billede wisen Nybegynder
05. maj 2001 - 10:51 #3
kalle r >> Ja, jeg har læst bogen, og den er helt sikkert for begyndere. Et godt sted at starte, hvis du aldrig har brugt VC++ før, hvis du bare kender lidt til miljøet og MFC, så er den spild af penge ...

/wisen
Avatar billede dejbjerg Nybegynder
30. maj 2001 - 01:43 #4
http://devcentral.iftech.com/learning/tutorials/mfc-win32/vc6mfc/

Derudover kan jeg anbefale
\"Beginning Visual C++ 6\" af Ivor Horton (Wrox)på 1100+ sider.

Den giver en god introduktion til Visual C++ og MFC. Med bogen følger Compileren Visual C++ 6.0 i fuld version (man skal dog finde sig i en licence agreement dialogboks i starten af de programmer man frembringer). Derudover medfølger MSDN Library, hvor der er ganske mange gode tutorials.
Jeg gav 500 kr. for min. (Jeg synes det er et godt køb).
Avatar billede dejbjerg Nybegynder
30. maj 2001 - 02:01 #5
Der er selvfølgelig også
http://msdn.microsoft.com/visualc/