Avatar billede no-shit Nybegynder
11. august 2005 - 10:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mails fra Informationslagerets øverste niveau til Top of informat

Jeg ønsker at flytte mails fra "Informationslagerets øverste niveau" til "Top of information store", hvordan gør jeg dette?

Jeg kan nemlig ikke fra Outlook se de mails som ligger i Informationslagerets øverste niveau. Disse er mails som er genskabt via backup og kommer automatisk ind på denne placering.

Kan se mailsene inde i Veritas, men har ikke mulighed for at flytte på dem.

Jeg har prøvet et program fra Ontrack, men dette kan heller ikke se database strukturen.

Hjælp ønskes?
Avatar billede karser Nybegynder
11. august 2005 - 10:35 #1
Klik på "Mappeliste" i menuen "Vis"

Klik på Outlook i dag og højreklik!

Klik på fanen "Hjemmeside" og fjern hakket i "Vis webside..." Klik OK!

Så kan du se enmerne!

Klik dig ind, samme vej, og sæt hakket igen, når du har flyttet alle emner!
Avatar billede no-shit Nybegynder
11. august 2005 - 10:38 #2
Det er ikke så enkelt...

Det er selve Exchange serveren, som ikke ser stien, da det ikke er den "standard" sti som Enchange 2000 benytter. Det jeg vil se er selve subtreet for mailboksen.
Avatar billede no-shit Nybegynder
11. august 2005 - 10:41 #3
Ok ikke kun se med redigere... tror der skal et eksternt program til.
Avatar billede karser Nybegynder
11. august 2005 - 10:46 #4
"Informationslagerets øverste niveau" Er det samme som "Top of information store"... Bare Dansk vs. Engelsk...???

Har du prøvet min fremgangsmåde?
Avatar billede no-shit Nybegynder
11. august 2005 - 10:54 #5
Problemet er at det er en dansk mailboks, hvor der bliver restoret til. Derfor ligger der både en top of information store og en informationslagerets øverste niveau. Outlook ser kun den engelske.

Har prøvet dit forslag, men det ændre ikke på hvad jeg kan se.
Avatar billede karser Nybegynder
11. august 2005 - 11:05 #6
Så ret mailboksen til Engelsk... ;o)

Start Outlook med /resetfoldernames

Skal være en engelsk Outlook klient!
Avatar billede karser Nybegynder
11. august 2005 - 11:06 #7
...eller til Dansk, hvis det er omvent?! ;o)
Avatar billede no-shit Nybegynder
11. august 2005 - 11:14 #8
Vil ikke virke, da Outlook så bare ændre den aktive til det andet sprog. Desuden virker /resetfoldernames ikke i Outlook 2000.
Avatar billede karser Nybegynder
11. august 2005 - 11:19 #9
Nej, det er rigtigt at Outlook 2000 ikke understøtter "/resetfoldernames"... Var ikke klar over at det ikke var 2002 (XP) eller nyere!? :o)

Hvad så med at slette kontoen, og oprette den igen med dansk sprog (Log på, med en dansk klient)... Og derefter restore?
Avatar billede no-shit Nybegynder
11. august 2005 - 11:26 #10
Den vil stadig hedder Top of informationstore. Grunden til den hedder det andet er fordi de kommer fra en gammel nt udgave. Dengang var der ikke kun en stadard af hvor storen gemte dataen.

Problemet opstod ved at vi slettede vores database og oprettede alle brugere igen fra Exchange 2000. Den gamle database var bare konveret op gennem årene, men var blevet inkonsistent.
Avatar billede karser Nybegynder
11. august 2005 - 11:38 #11
Hm... ok! Jeg kaster håndklædet i ringen! ;o)
Avatar billede no-shit Nybegynder
18. august 2005 - 15:59 #12
Fandt en mapi editor som løste mit problem... Hedder MFC Mapi.