Avatar billede benjiee Nybegynder
11. august 2005 - 10:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internetopkobling giver problemer med at connecte med ftp server

Sidder i Uganda med en trådløs forbindelse men har problemer med at connecte til ftp server i dk. Det er som om at der ikke kommer svar tilbage?
Tager jeg min bærbare med på en internetcafe virker det fint.
Nogen der har nogen ideer om hvad der kan være galt? Evt hvad jeg skal/kan undersøge mht en trådløse internetforbindelse?
På forhånd tak!
MVH Benjamin
Avatar billede boxer Nybegynder
11. august 2005 - 10:21 #1
Er der åbnet for ftp gennem routeren?
Avatar billede benjiee Nybegynder
11. august 2005 - 10:33 #2
Internetforbindelsen går ikke gennem en router men direkte gennem en form for trådløs telefon. Kan det være den trådløse som ikke fungere med ftp når alt andet virker?
Avatar billede boxer Nybegynder
11. august 2005 - 10:57 #3
Det ved jeg faktisk ikke :o/
Avatar billede benjiee Nybegynder
07. oktober 2005 - 13:03 #4
lukker