Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
10. august 2005 - 21:43 Der er 7 kommentarer

ny bærbar.. harddisk virker ikke

Hej eksperter.

En af mine venner har fået sig en ny bærbar, og vi "var" ved at installere windows. Da vi kommer til at skal lave en ny partition af den nye harddisk ser vi at den ikke har fundet noget plads overhoved, der står bare 4 steder under hinanden at "Harddisk er ikke fundet"

Dette er jo ret frustrerende da vi hverken kan få installeret windows eller noget som helst. så hvis der sidder nogle der ude og har prøvet noget lignende eller har gode råd til hvordan det kan løses, ville vi være meget taknemlige

Mehoo og fede
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2005 - 21:56 #1
Kan du se om der er fundet en harddisk i BIOS??
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
10. august 2005 - 22:09 #2
Der er ingen harddisk i bios. har vi tjekket :) det er en computer fra fcomputers.dk
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. august 2005 - 22:14 #3
Findes HD ikke i bios, er der ikke noget, at gøre, send skidtet tilbage, ring evt. først til firmaet, det kan være de har et kneb i posen, men jeg tvivler.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2005 - 22:15 #4
Det lyder sgu da som en aprilsnar, men kan du ikke se den i BIOS så vil jeg da mene det er en bytter
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2005 - 22:20 #5
Pudsigt jeg kan ikke finde noget fa. der hedder "fcomputers.dk" det er måske en aprilsnar??
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
10. august 2005 - 22:25 #6
http://www.fcomputer.dk/default.asp?ilanguage=dansk

undskyld forkert link

hehe det er skam ingen aprilsnar. han har lige fået den ind af døren idag. det er noget af en stor maskine, og så kan den ik finde harddisken.. Do'H :D
Avatar billede strych9 Praktikant
12. august 2005 - 01:19 #7
Det hænder jo til tider.
Afhængigt af producent kan det være de tilbyder en reparation på den. Sig nej til den og kræv en ombytter. Det har du ret til så kort tid efter købet.