Avatar billede urbak Nybegynder
10. august 2005 - 19:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

computer gået sort

hej

jeg har en computer, som jeg ikke har haft problemer med i flere år. Eneste jeg har ændret i flere år er at for 3 måneder siden skiftede jeg grafik kort. Den har ellers kørt upåklaeligt.

computeren:

barton 2800+
MSI K7N2 Delta
radeon (et eller andet nummer) 256 mb ram
256 mb ram
lydkort.
80 harddisk

Nu er computeren pludselig gået i sort og hver gang jeg starten den, begynder den bare at hyle med fast mellemrum. skærmen forbliver sort, og den starter ikke op. Den hyler bare konstant.

Mange tak på forhånd
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. august 2005 - 19:48 #1
Det kunne være du skulle hive grafikkortet ud og sætte det i igen. Mange kort er lidt besværlige at få helt på plads.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2005 - 20:12 #2
Der er næppe tvivl om at du har et hardwareproblem og grafikkort er da en mulighed prøv at fjerne alt unødig isenkram -lyd -net -mus etc.
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. august 2005 - 22:16 #3
Grafikkort eller ram
Avatar billede urbak Nybegynder
11. august 2005 - 09:05 #4
mange tak for hjælpen. Det var bare grafikkortet der sad løst.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
11. august 2005 - 12:58 #5
Tænk det kan være så nemt en gang i mellem. I hvert fald godt du fik det til at virke. Husk at bede den eller de personer du mener har hjulpet om at lægge et svar så du kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2005 - 10:17 #6
Husk at bede den eller de personer du mener har hjulpet om at lægge et svar så du kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede peet49 Nybegynder
04. december 2005 - 10:37 #7
Spørger har åbenbart mere brug for point.
Avatar billede urbak Nybegynder
04. december 2005 - 11:25 #8
Eftersom det var mig selv der fandt ud af det og eftersom ingen af de andre havde angivet det som et svar kunne jeg kun se en pointe i at jeg gav pointene til mig selv. Ja hvis du f.eks. have skrevet lidt mere en "grafikkort eller ram" så kunne det jo være at du i fremtiden kunne få point. Men det hjælper sQ ikke meget bare at skrive 2 ord. Det kunne jeg også godt selv have regnet ud.