Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. april 2001 - 18:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ASUS A1 Bærbar Boot???

Jeg har lige købt en asus a1300 - DVD´, med ME forud installeret, og da jeg startede den første gang ville den ikke boot, den kommer med en meddelse på skærmen hvor der står: \"PRESS A KEY TO REBOOT\". hvad skal man gøre for at få den op at køre???
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. april 2001 - 18:57 #1
HJÆÆÆÆÆLLLLLPPPP!!!!!
Avatar billede makse Nybegynder
11. april 2001 - 19:07 #2
Kan du boote på en diskette?
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. april 2001 - 19:10 #3
Hvad mener du???
Avatar billede makse Nybegynder
11. april 2001 - 19:12 #4
Hvis du f.eks. hentede den her bootdisk. http://www.myshed.net/bootdisks/bootME.exe
Kan du så starte op på den diskette?
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. april 2001 - 19:15 #5
hvad skulle det hjælpe???

Jeg tror at det er noget som asus har lagt på comen i tilfælde at tyveri!
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. april 2001 - 19:15 #6
før den blev solgt
Avatar billede makse Nybegynder
11. april 2001 - 19:27 #7
Tja, det lyder som om, at den ikke kan finde nogen harddisk at boote på!
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. april 2001 - 19:28 #8
Men ME skulle være installeret.?.?.
Avatar billede makse Nybegynder
11. april 2001 - 19:33 #9
Det kan også være MBR (Master Boot Record) der er blevet ødelagt, eller systemfilerne.
Men boot på en diskette, og se om du kan få kontakt til harddisken den vej.
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. april 2001 - 19:34 #10
Den har aldrig været oppe at køre. Så jeg tror det er en eller anden form for spærring. som der skal låses op.
Avatar billede makse Nybegynder
11. april 2001 - 19:36 #11
Hmm, måske. Men det er dog en mærkelig måde at fortælle det på. :)
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. april 2001 - 19:40 #12
Jaaa, men da jeg var oppe ved en forhandler gjorde han noget som jég ikke måtte se for at få den til at boote. HHHHmmmmmmm
Avatar billede pnielsen Nybegynder
22. april 2001 - 02:20 #13
Måske du ikke har licens til ME ?

Prøv at boote med en bootdisk, og check om der ligge noget på dit drev ?
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
22. april 2001 - 09:12 #14
Tak for hjælpen men det var ikke det. har selv fundet ud af det.
Avatar billede lasseman Nybegynder
16. august 2001 - 17:05 #15
give pointene til sig selv?? man giver pointene til dem der gav den bedste hjælp og IKKE til sig selv! desuden skriver man også lige hvad der var galt så andre måske også kunne få glæde af det! egoismen længe leve
Avatar billede pnielsen Nybegynder
16. august 2001 - 18:14 #16
Er det fordi du skal bruge svaret? Eller hvad er det der får dig til at himle op om så gammel en sag ?

Tsk tsk... Nogle gange kan jeg sku kun grine af kommentarene... den her er en af dem.
Pointrytter!