Avatar billede tullemor Nybegynder
10. august 2005 - 09:42 Der er 7 kommentarer

Automatisk sideskift i adresselabels

Jeg har en word-fil med en tabel med navne og adresser (52 personer).
Jeg har nu det problem, at når jeg fletter til word (vha brevfletning -> etiketter) får jeg kun en side ud (= de 8 første linier fra min "navnetabel") - der burde efter min hovedregning komme 7 ark ud.
Det er som om der mangler en automatisk "ny side" når word kommer til slutningen af en side og der stadig er flere rækker i min "navnetabel".
Hvad gør jeg forkert??
Avatar billede jkrons Professor
10. august 2005 - 14:00 #1
Prøv at se på dine etiketter (hoveddokumentet) inden du fletter. Står der en NEXT RECORD kode i den sidste etiket på siden?
Avatar billede tullemor Nybegynder
10. august 2005 - 14:02 #2
Ja, der står "Næste post" (Jeg bruger den danske version af Office 2003 :-)
Avatar billede jkrons Professor
10. august 2005 - 14:11 #3
Er der evt en tom række eller lignende i navnetabellen?
Avatar billede tullemor Nybegynder
12. august 2005 - 14:05 #4
Nej der er ingen tomme rækker eller andet.
Avatar billede jkrons Professor
12. august 2005 - 15:35 #5
Det lyder mystisk. Har du mulighed for at sende datafilen?
Avatar billede tullemor Nybegynder
15. august 2005 - 08:06 #6
Yep, hvortil ??
Avatar billede tullemor Nybegynder
29. august 2005 - 10:16 #7
Jkrons - desværre har jeg endnu ikke fået løst ovenstående problem. Vil du stadig hjælpe??