Avatar billede malle_mj Nybegynder
09. august 2005 - 20:28 Der er 4 kommentarer

Virus der genstarter Windows

Hej allesammen...

Når jeg tænder min computer spørger den om, om jeg vil starte windows normalt eller i fejsikret tilstand osv. Lige meget hvilken af dem jeg vælger sker der det, at når den er ved at starte op bliver skærmen pludeslig sort og den grønne boks hvor der står: "power saving going to off mode" kommer frem og så genstarter den ellers bare forfra og spørg om windows skal startes normalt og alt det. det bliver den ved med lige indtil jeg sluker på kontakten.

Hvad skal jeg gøre? nogen der kan hjælpe
Avatar billede levich Nybegynder
09. august 2005 - 20:30 #1
Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede malle_mj Nybegynder
09. august 2005 - 20:40 #2
Mit problem er at jeg slet ikke kan få adgang til systemet, hverken via dos prompt eller fejlsikret tilstand!
Findes der et program som jeg kan downloade og køre fra diskette på a-drevet?
Avatar billede levich Nybegynder
09. august 2005 - 20:44 #3
Ok, du sidder ved en anden computer nu. Jeg er med.
Tjek om alle kablerne sidder som de skal (tag dem ud og sæt dem i igen).
Hvis det ikke hjælper, åbn kabinettet og fjern støv ved blæserne og kølegitret over processoren.
Avatar billede levich Nybegynder
21. september 2005 - 22:18 #4
noget nyt?