Avatar billede marsch Nybegynder
09. august 2005 - 20:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fedora 4 vurdering

Bare lige et åbent spørgsmål!
Jeg har rodet en del med Linux her den sene tid og har installeret fedora 4 for ca 14 dage siden. Jeg vil meget gerne høre jeres mening om den, da jeg syntes at jeg har haft en lidt dårlig oplevelse. Min PC er blevet 50 % langsommere, dernæst kan jeg ligepludselig ikke komme i konsolen, hverken ved telnet eller via en terminal i KDE, og inden da lå¨ste terminal viduet en gang immellem!
Er det bare mig der fjumre?
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. august 2005 - 20:23 #1
Nej, jeg har selv afinstalleret og er gået tilbage til core 3, jeg fik den aldrig til at kører ordentligt på min maskine. Jeg skal dig sige at jeg har et intel 810 grafik chipset på mit motherboard, som også giver store problemer i cvore 3, men dem havde jeg ligsom fundet ud af at komme over så
Avatar billede arne_v Ekspert
09. august 2005 - 20:26 #2
FC3 og FC4 har ikke så gidt et ry for stabilitet som FC1 og FC2 havde.

En del er skiftet til RHEL kloner som f.eks. CENTOS.

Jeg synes dog at 50% langsommere lyder underligt. Hvordan er det målt ?
Avatar billede marsch Nybegynder
09. august 2005 - 20:32 #3
Ja ok ca 50 % sådan føles det men der er nok ikke så slemt, jeg er på nuværende tidspunkt igang med at installere fedora 3! den må jeg dog sige at den har dog kørt ret godt. Så jeg blev jo elle vild da fedora 4 kom, men jo den har dog skuffet en del!