Avatar billede malle_mj Nybegynder
09. august 2005 - 20:06 Der er 7 kommentarer

Virus der genstarter Windows

Hej allesammen...

Når jeg tænder min computer spørger den om, om jeg vil starte windows normalt eller i fejsikret tilstand osv. Lige meget hvilken af dem jeg vælger sker der det, at når den er ved at starte op bliver skærmen pludeslig sort og den grønne boks hvor der står: "power saving going to off mode" kommer frem og så genstarter den ellers bare forfra og spørg om windows skal startes normalt og alt det. det bliver den ved med lige indtil jeg sluker på kontakten.

Hvad skal jeg gøre? nogen der kan hjælpe
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
09. august 2005 - 20:08 #1
Hmm denne virus kender jeg ikke helt. . .

Går der ca et bestemt tidsenterval før den genstarter ?

Tænker nemlig på om det blaster.
Avatar billede malle_mj Nybegynder
09. august 2005 - 20:11 #2
ja det gør der... Ved du hvordan jeg kan fje´rne denne blaster når jeg ikke kan komme ind på mit c drev på nogen måde?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
09. august 2005 - 20:24 #3
Flyt dette spm over i virus kategorien, der er helt sikkert nogle der kan hjælpe.
Avatar billede peet49 Nybegynder
09. august 2005 - 21:44 #4
Hvis du har fanges sasser eller lign. skal du tage dit netkabel ud. Du kan derefter køre stinger, den fjerner den slags virus.
Avatar billede peet49 Nybegynder
09. august 2005 - 21:45 #5
De kommer som regel, hvis firewall ikke er aktiveret og du ikke har de sidste opdateringer til windows.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
10. august 2005 - 15:13 #6
Har selv lige haft samme problem. Men jeg VED at jeg ikke havde virus/spyware. Jeg fik nogle computer nørder til at undersøge den. De sagde alle det var harddisken. Jeg købte en ny harddisk. Satte den i. og guess what? Det virkede stadig ikke. Det viste sig senere at harddisken var defekt fordi min forbandede computer havde futtet den af. Det endte med jeg måtte smide min computer ud og købe en ny. Ville bare skræmme dig lidt, men det ER rigtigt :)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
10. august 2005 - 15:14 #7
og ALT er/var opdateret!