Avatar billede hideild Nybegynder
09. august 2005 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjalp til formatering af computer

Hey eksperter !!
Jeg har meget seriost problem, min registrerings database er gaet kold. Det eneste der fungerer er internettet men ikke min e-mail.
Jeg har provet at formatere computeren men den siger at programmer i c-drevet stadig korer.

Alle der har et forslag om hvordan jeg kan formatere computeren er mere end velkomne at skrive.

Som I kan se har jeg ogsa problemer med tastaturet.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
09. august 2005 - 18:00 #1
Hvis du vil formattere computeren, er du nødt til at bruge din Windows-CD. Sæt den i og følg guiderne. Så får du mulighed for at formattere når du skal vælge hvor systemet skal installeres...
Avatar billede hcma Novice
09. august 2005 - 18:05 #2
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 19:06 #3
Du skriver "alle" så selv om "catbody" har givet link til en udmærket vejledning får du en mere http://www.helgec.dk/format_floppy.html
Avatar billede hideild Nybegynder
10. august 2005 - 02:21 #4
jeg vil gerne dele points til alle tre. Tak for hjælpen.
Avatar billede hcma Novice
10. august 2005 - 10:48 #5
svar  :o)