Avatar billede totalpc Seniormester
09. august 2005 - 12:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mobiltelefon - ingen dækning - ekstern antenne

Hejsa

Har lige fået den sørgelige nyhed at der hvor jeg er flyttet hen har TDC i 50% af mit hus det de kalder dårlig dækning og i de andre 50% det de kalder ingen dækning snøft snøft. Andre der kommer forbi med deres sonofon og andre har fuld dækning. SKOD. Nå men jeg har en Nokia 6230 kan jeg på nogen måde forbedre signalet når jeg render rundt derhjemme fx med en ekstern bilantenne eller lign ? Hvis ja vil jeg gerne have nogle link eller noget til det jeg skal bruge...

På forhånd tak!
Avatar billede jps6kb Novice
09. august 2005 - 13:07 #1
Altså, jeg boede engang i en kælder, og der var samme problem.. jeg fik, i TDC butikken en antenne til selvsamme problemstilling, så jeg tror de kan hjælpe dig. Jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder.. :)
Avatar billede totalpc Seniormester
09. august 2005 - 13:54 #2
Det er ikke noget du har et link til ? Jeg kan umiddelbart ikke finde noget på nettet?

Var det en antenne med kabel som skulle sidde i mobilen hele tiden så ?
Avatar billede jps6kb Novice
09. august 2005 - 15:00 #3
Nej, desværre.. jeg husker som sagt ikke hvad det hed. Nej, det var bare en boks med en lille antenne på, som så forstærkede signalet som den fangede.. ikke noget med ledning i mobilen.
Avatar billede totalpc Seniormester
09. august 2005 - 15:03 #4
Avatar billede jps6kb Novice
09. august 2005 - 15:05 #5
Nej, det er til selve telefonen jo.. altså hvis din nuværende antenne i fonen går i stykker.. tag og spørg i forretningen.. de ved garanteret hvad du skal have ;)
Avatar billede totalpc Seniormester
09. august 2005 - 15:08 #6
oki takker for hjælpen :D smid et svar så
Avatar billede jps6kb Novice
09. august 2005 - 16:19 #7
Jepper ;)
Avatar billede Dan77 Nybegynder
13. august 2010 - 11:51 #8