Avatar billede ove88 Nybegynder
09. august 2005 - 01:16 Der er 2 kommentarer

Paint driller

Sig mig engang!! Hvordan dælen kan det være at man ikke kan tegne 3D i paint!! Jeg sidder her og bakser med at tegne en kornsilo og lige meget hvad jeg stiller op bliver det noget værre juks!! HVA HULEN SKAL JEG STILLE OP!
Avatar billede diana1984 Nybegynder
09. august 2005 - 01:19 #1
Ja det er ikke sådan lige når man skal bruge paint... Jeg havde engang et prægtigt billede af Mitch fra baywatch. og jeg ville selvfølgelig tegne en ordentlig rumstérstang på ham, men så får jeg at vide at jeg har gjort en ulovlig handling.. SIG MIG ENGANG er penisser nu blevet ulovlige?
Avatar billede hexya Nybegynder
09. august 2005 - 02:52 #2
Prøv PainKiller