Avatar billede sskova Nybegynder
08. august 2005 - 18:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FTP root dir

Hej

Jeg har en helt normal RedHat installation.

Via FTP får mine brugere read/write access til /home/username. Mit problem er dog at de også har read access til resten af serveren.

Hvordan får jeg konfigureret FTP/SSH så man kun har access til sit eget dir, når man logger på? Jeg bruger standard FTP og WinSCP

MVH/Søren
Avatar billede sukos Juniormester
09. august 2005 - 08:45 #1
Det er vel næppe en "helt normal RedHat installation" ?
Og spm. hører nok under her:
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Server/Linux/RedHat/
Avatar billede sskova Nybegynder
09. august 2005 - 13:09 #2
Lukker