Avatar billede tillah Nybegynder
01. november 1999 - 23:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

opsætning af sendmail

jeg mangler lige en oversigt over hvilke filer etc jeg har til rådighed, som det er med en standard RH 6.0 inst.
Så jeg leder kun efter links, gode råd modtages også gerne.

Avatar billede tillah Nybegynder
01. november 1999 - 23:42 #1
Jeg skulle have nogle tæsk skulle jeg..
Avatar billede lrj Nybegynder
02. november 1999 - 11:24 #2
Æh, du skulle have tæsk?
Avatar billede lrj Nybegynder
02. november 1999 - 11:25 #3
ls -laR /
som root

Kan det ikke gøre det?
Avatar billede herrk Nybegynder
03. november 1999 - 19:34 #4
Hvad mener du...
Avatar billede lrj Nybegynder
03. november 1999 - 20:13 #5
En lille spøg - viser alle de filer du har på computeren. Det kan du ikke rigtigt bruge til noget.

Anyways, på din RedHat i biblioteket /doc/ findes der en del dokumenter. Sikkert også noget om sendmail. Prøv desuden kommandoen

man sendmail
samt
sendmail --help

Jeg har ikke selv prøvet at sætte dette program op, men jeg kan forstå at det kan bruges til en hel del ting.
Avatar billede svindler Nybegynder
03. november 1999 - 23:09 #6
Linux Network Administrators Guide:
http://sunsite.auc.dk/ldp/LDP/nag/node218.html#SECTION0017000000
For den definitive bibel på området, så køb bogen http://www.oreilly.com/catalog/sendmail2/
Avatar billede tillah Nybegynder
09. november 1999 - 10:59 #7
lrj>> Dit lettere hånlige første svar fratager dig enhver betragtning, ydermere var det man sendmail etc, det førte til min kommentar om at jeg skulle have nogle tæsk..(min kran har trashet mig for vildt så spring det over)
svindler ? Tillykke :-) (feeedt nick)
Avatar billede lrj Nybegynder
09. november 1999 - 14:51 #8
tillah - det var ikke for at være hånlig, bare et umiddelbart svar på spørgsmål. Undskylder hvis du blev stødt af det - troede du kunne se ironien i det. :)
Avatar billede tillah Nybegynder
09. november 1999 - 14:54 #9
nope net-ironi roxer ikke du..
Avatar billede lrj Nybegynder
09. november 1999 - 14:59 #10
'kay - skal prøve at undgå det *s*
Avatar billede tillah Nybegynder
09. november 1999 - 16:49 #11
og web-tjatter *s*/*g* HOLDER HELLER IKKE EN METER!!
Avatar billede lrj Nybegynder
09. november 1999 - 23:12 #12
Så kan du godt holde - hvordan fanden har du ellers tænkt dig at kommunikere? Almindelig tekst bliver for flad i længden - desuden bruger du da også selv smileys og alt for mange paranteser og udråbstegn. Skal alt kommunikation på eksperten.dk foregå efter danske retskrivningsregler, så har du vist også et problem.

Desuden, der er vist noget galt med din caps-lock. Tror du skal have set på det.
Avatar billede lrj Nybegynder
09. november 1999 - 23:15 #13
Det er edder-sparkemig utroligt - her kommer jeg med en pæn undskyldning fordi du udtrykte at du følte dig stødt af min bemærkning. Så ville det måske være meget smart at være stor nok til at modtage en undskyldning.