Avatar billede hermanbang Nybegynder
01. november 1999 - 23:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

G-Force grafikkort

Er det nye G-Force kort virkelig så godt som det forlyder ?
Jeg har hørt at det skulle løbe fra både TNT2 Ultra og G400, men er der noger der selv har prøvet det ?
Avatar billede spacey Nybegynder
02. november 1999 - 00:00 #1
Jeg har spillet+lavet tung grafik behandling på en maskine med g-force og jeg syntes at det styrer for VILDT!

Så hvis du gider bruge de ca. 2500 dadler på et grafikkort er g-force lige sagen..
-spacey-
Avatar billede fatboy Nybegynder
02. november 1999 - 03:18 #2
Jeg har ikke prøvet det, men jeg kan fortælle, at grunden til det er så fantastisk er, at det har en kraftig processor indbygget, så din pc´s cpu bliver belastet MEGET mindre, da den nu næsten ikke beregner selve 3d-graffikken.

Jeg har læst om Quake med 200 FPS....
Avatar billede jepper Nybegynder
02. november 1999 - 07:44 #3
Den har da 3 processorer
Avatar billede dres Nybegynder
02. november 1999 - 08:14 #4
Avatar billede sunesune Nybegynder
02. november 1999 - 09:10 #5
Lad være med at købe Ge-Force nu!!!! Det kan godt være at det lyder godt på papiret, men der kommer snart et GeForce med meget hurtigere RAM og 64MB Ram udgaven kommer også snart! Hvis du venter får du et meget sejere kort!
Avatar billede fatboy Nybegynder
02. november 1999 - 13:34 #6
Der kommer ALTID snart et kort, som er sejere end alle dem, vi kender og kan købe "i dag". Når det G-force-kort, du snakker om kommer er der jo et endnu bedre kort på vej, som måske kommer til at hedde GG-force Ultra eller noget i den stil med hele 96 ram på, som er hurtigere end nogensinde før på et graffikkort, ikke?!!.......
Avatar billede wolf_ Nybegynder
07. november 1999 - 09:39 #7
det er rigtigt at der allerede er et nyt G-Force på vej og det kommer til at hedde G-Force Pro. og vil være med lig. G-Force korten bare med bedre og hurtige Ram i, det der gør G-Force kortet så fandens godt er bla. pga. det er med et helt nyt 256 bit chipsæt i, den nye playstation der kommer har bl.a. kun et 128 bit chipsæt og vil være forældet når den udkommer *GG*
Avatar billede wolf_ Nybegynder
07. november 1999 - 09:41 #8
til sammen ligning har pentiun 2 kun 32 bit i proceceren, det siges at G-Force kortet overtager ca. 80% af alt billed behandling hvor normale kort kun klare ca. 20%
Avatar billede i11uzion Nybegynder
10. november 1999 - 13:42 #9
wolf>>> Geforce er altså kun 128 bit...

Og det kan ikke sammenlignes med almindelige processorer, det har slet ikke noget med hinanden at gøre...