Avatar billede maxer Nybegynder
08. august 2005 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fil upload fra fil-sti

Hej!

Er det ikke muligt at uploade en fil fra klientens computer hvis man kender den fulde sti? altså hvis den fulde sti står i et tekst felt og ikke i <input tyte="file"> felt.

håber i forstår...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. august 2005 - 12:40 #1
Nej. Det ville li'som være en alvorlig sikkerhedsbrist.

Du kan lave en signed Java-applet, hvor brugeren så kan give adgang til sin harddisk.
Avatar billede maxer Nybegynder
08. august 2005 - 12:50 #2
hmm... tak. hvis det ikke kan lade sig gøre løser jeg det på en anden måde... hvordan stopper man tråden?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. august 2005 - 12:52 #3
Jeg samler ikke på point, tak. Så: svar selv, accepter eget svar.
Avatar billede maxer Nybegynder
08. august 2005 - 12:56 #4
tak...!
mit svar: "det kan du ikke" hehe...