Avatar billede mumle30 Nybegynder
07. august 2005 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bærbar, er der tv out?

Jeg står og skal købe en bærbar til omkring 6000 kr
jeg vil have gerne have tv out på den det vil sige jeg ønsker og se lidt dvd film på den samt vores ferieoptagelser (.avi filer) på stue fjernsynet og bruge den bærbar som afspiller.

Jeg er faldet over 2 muligheder men er i tvivl om der er tv out på Acer TravelMate 2354LM..
der står sådane her på edbpriser.dk ud for acer

Skærm/video--->
15-pin HD D-Sub (HD-15): anta 1 stk.
Forbindelsestype:  15-pin HD D-Sub (HD-15)
Grænseflade:  VGA
Type:  Skærm/video

øhee!! betyder det at jeg kan tilslutte den fjernsynet alså tv out

Jeg så så MyBook 255 på edbpriser.dk og der så så tv out men den samme smøre som ud for Acer alså 15-pin HD osv osv...

Hjælp........ eller er der en anden ide til en bærbar i samme størelse?
Avatar billede silvershadow Nybegynder
08. august 2005 - 12:05 #1
Jeg har checket andre modeller på EDB-priser som jeg positivt ved har TV-out, men hvor det ikke fremgår af EDB-priser. Du skal nok søge oplysninger om specs et andet sted. I øvrigt ville jeg nok ofre en tusse mere og gå efter Centrino teknologi, men det var et sidespring
Avatar billede mumle30 Nybegynder
08. august 2005 - 22:03 #2
ok kigger lidt efter centrino
Avatar billede mumle30 Nybegynder
31. august 2005 - 04:31 #3
hh