Avatar billede spazzer Nybegynder
07. august 2005 - 19:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows vil ikke loade min brugerprofil

I dag da jeg tændte computeren fik jeg følgende fejlmeddelelse da win xp loadede op, hvilket resultere i at mine brugerindstilleringer som desktop og email sittings etc. ikke loades.

"
Windows cannot load the locally stored profile. Possible causes of this error include insufficient security rights or a corrupt local profile. If this problem persists, contact your network administrator.

DETAIL - An I/O operation initiated by the registry failed unrecoverably. The registry could not read in, or write out, or flush, one of the files that contain the system's image of the registry.
"

Kan jeg genskabe min profil på en eller anden måde, eller bliver jeg nødt til at starte fra bunden med en ny opsætning? Under Documents and Settings ligger mine brugerdata stadig, men windows vil altså ikke loade det under opstart, og en tom temp profil bliver loadet i stedet.
Avatar billede serverservice Praktikant
07. august 2005 - 22:53 #2
Det er muligt at logge på med en anden bruger f.x. administrator (2xctrl+alt+del ved logon) og så oprette en ny bruger - derefter kopierer du din brugerprofil over i den nye bruger, som du kan anvende fremover. Ved ikke hvad der er gået galt , måske noget er slettet....
Avatar billede spazzer Nybegynder
22. september 2010 - 02:32 #3
svar til at lukke tråden
Avatar billede spazzer Nybegynder
22. september 2010 - 02:42 #4
Svar til at lukke tråden
Avatar billede haverslev Novice
22. september 2010 - 09:43 #5
Det var da en hurtig tilbagemelding på vore indlæg, men hvad blev løsningen siden du tager points igen ??