Avatar billede clp Nybegynder
07. august 2005 - 19:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bundkort og ECC

Jeg vil bare lige høre om alle ny bundkort kan bruge ECC ram(DDR).
Grunden til at jeg spøger, er at jeg har nogle DDR ECC ram nu, men skal ud og have et nyt bundkort og kan ikke lige finde nogen ude på edbpriser, hvor der står at de kan tage ECC ram.

clp
Avatar billede hottadpole Nybegynder
07. august 2005 - 19:07 #1
Det er så sjældent de kan bruges at det altid står med store bogstaver på bundkortet. ECC ram er ikke noget for os almindelige dødelige.
Avatar billede screem_brille Novice
07. august 2005 - 19:17 #2
Nej det er langtfra alle bundkort som kan benytte ECC ram, har selv 2*1GB klodser liggende jeg ikke lige kan bruge pt af samme grund :/
Avatar billede clp Nybegynder
07. august 2005 - 19:21 #3
oki takker.
I må lige smide et svar hvis i vil have jeres point.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
07. august 2005 - 20:47 #4
Så skidt da :)