Avatar billede fencer Nybegynder
07. august 2005 - 18:40 Der er 5 kommentarer

Mine gemte mails er væk

Hej eksperter

Hjælp! alle mine gemte mails for de sidste ca. 3 år væk. På det seneste har OE komprimeret hver gang jeg har lukket det ned - tænker det måske er noget med dette?

Ligger de i en eller anden mappe og hvordan "bruger" jeg dem så igen?

PFH tak
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2005 - 23:09 #1
bruger du Outlook Express søg efter *.dbx
Avatar billede fencer Nybegynder
08. august 2005 - 12:50 #2
Så dukker mapperne da også op - men det kommer mails´ene desværre ikke frem af :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 13:47 #3
1) Du har fundet mappen hvor dine mails er

2) Så tag lige et tjek på at det også er den mappe som OE bruger som lagringsmappe, det gør du ved i OE at klikke på Funktioner/Indstillinger/Vedligeholdelse/Lagringsmappe så vil der i det indrammede felt stå hvor OE lagre dine mails er den ikke identisk med den mappe hvor du fandt dine *.dbx filer, kan du enten klikke "Skift" og klikke dig frem til mappen eller kopiere *.dbx filerne til den mappe der står i det indrammede "Dit personlige meddelelseslager"
Avatar billede fencer Nybegynder
08. august 2005 - 15:42 #4
Det ER den samme mappe. Det jeg prøver at fortælle er at mails´ene er VÆK! Det underlige er, at ud af ca. 40 mapper med mails er der 3 af dem, herunder sendt post, hvor alle mails stadig ligger...
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 15:57 #5
Så prøv lige at se om du kan finde noget her der kan reetablerer dine mails.

http://support.microsoft.com/?kbid=270670#XSLTH3124121123120121120120