Avatar billede emilt Nybegynder
07. august 2005 - 15:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mac til musik

Hej eksperter,

et kort spørgsmål: for at indspille/programmere/afspille live med stor sikkerhed osv. musik i programmet Logic Pro 7 - kan jeg da 'nøjes' med en ibook, eller skal jeg op og have en powerbook? Computeren ville i begge tilfælde praktisk talt kun bruges til min musikproduktion.

På forhånd tak for hjælpen!

-emilt
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
08. august 2005 - 22:58 #1
Hvis du er på et Live-job vil du opleve at en PowerBook umiddelbart er lidt mere solid og kompakt. Desuden er skærmen i en PowerBook meget bedre både mht. lysstyrke, betragtningsvinkel og opløsningsmæssigt end en iBook.

Mht. rå ydelse vil en PowerBook også kunne levere lidt bedre ydelse, men en iBook burde dog også kunne klare det meste.

Hvilke sofware-instrumenter, effekter osv. skal du afvikle?
Avatar billede emilt Nybegynder
28. november 2005 - 14:51 #2
Og det endte med en ibook, da den nye der kom på markedet næsten ydede det samme som pb'en