Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
07. august 2005 - 07:58 Der er 4 kommentarer

Begrænse antallet af udlovede point til hvad der er disponibelt

De ville måske være en ide, hvis man ikke kunne love flere point for et svar, end man rent faktisk har på kontoen, samt at point udlovet i åbne spørgsmål, IKKE medregnes til den disponible saldo.

Har f.eks. observeret at bumsenhejhej har 8 åbne 200 points spørgsmål, men ikke til dato har vendt tilbage på et af sine spørgsmål, endsige lukket et.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. august 2005 - 08:39 #1
De point har han faktisk. Ved at tjene 5p om dagen er han oppe på et par tusind, og kan uden videre udlove 1600p. Det virker vist som du ønsker. Men der er så meget andet fundamentalt forkert med point osv., så det er svært at tage alvorligt ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2005 - 08:54 #2
Jeg mener bestemt også at point bliver "trukket" allerede når man opretter
spørgsmålet.

Men at man får dem retur hvis man (hvad man ikke bør !) selv tager dem.

En af de værste fejl i point systemet er at point man selv tager tilbage
faktisk tæller med i point statistik (inkl. top-100 => gratis pro).
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2005 - 08:55 #3
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2005 - 08:56 #4