Avatar billede kumutzu Nybegynder
06. august 2005 - 22:55 Der er 13 kommentarer

Webdesign hjælp en ikke kreativ fattig men points rig studerende

Hej
Jeg søger et design til min hjemmeside.
det skal være noget a la
http://www.toxis.dk/8.0/root.php
og
http://www.knappekragh.dk/
Gerne med noget flash logo i toppen, men behøves ikke.
Det er kun designet jeg skal have det skal enten være i HTML eller med lidt ASP
men alt inhold, login, tagwall, nyheder etc. laver jeg selv.
Det skal være lige så bredt og højt
som  http://www.knappekragh.dk/
Men skal på ingen måde krænke deres Copyright, men er bare et hint om hvad jeg kan lide af designs

På forhånd tak og Venlig Hilsen
David

P.S
Håber virkelig der er en der kan hjælpe, for har ikke en bjælle forstand på grafik og design.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. august 2005 - 23:01 #1
Hvordan skal flash logo se ud?

mvh
Mads
Avatar billede kumutzu Nybegynder
06. august 2005 - 23:03 #2
et eller andet flot, hehe gerne noget tidsløst, som sagt har ikke en bjælle forstand på det, men der må dog godt stå "marking.dk - Min private legeplads" gerne med en cool font, men du har helt fri tøjle, for jeg fatter hat af design, men kan da finde ud af PHP og ASP :D
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. august 2005 - 23:05 #3
Ok jeg er absolut ikke nogen flash guru , vil da gerne kigge på det.

Men hr du ingen grafik der skal være på siden?

mvh
Mads
Avatar billede kumutzu Nybegynder
06. august 2005 - 23:08 #4
nej desværre, kan ikke det der med grafik og kender ingen der kan, så har ingen grafik, men det er også kun "skallen" jeg skal bruge ;)
du kan EVT. add'e mig på MSN, det er nemmere end at sidde her og skrive sammen
kumutzu@hotmail.com
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. august 2005 - 23:10 #5
jeps har tilføjet dig, sidder dog lige med at implementere et CMS på en hjemmeside jeg vil dog kigge ind på messenger senere (30 minutter ca)

mvh
mads
Avatar billede kumutzu Nybegynder
06. august 2005 - 23:11 #6
ok bare iorden, snakkes der så
Avatar billede weblex Nybegynder
07. august 2005 - 12:24 #7
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. august 2005 - 12:30 #8
weblex>> ja det var da lige det han leder efter.

mvh
fox
Avatar billede weblex Nybegynder
07. august 2005 - 12:33 #9
Men er I ved at finde frem til en løsning af anden vej? Du er i gang med noget flash, eller...?
Avatar billede kumutzu Nybegynder
07. august 2005 - 12:34 #10
har fundet ud af det, skal bare have fox til at lave top banner, så laver jeg resten i HTML indtil videre, vil gerne have noget der er mit, ikke alle de der templates ;)
Avatar billede weblex Nybegynder
07. august 2005 - 12:45 #11
Ok...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. august 2005 - 13:29 #12
ok den template ligner dog den side du gerne ville have.

Jeg kigger på banneret og fanger dig via Messenger!

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
10. august 2005 - 20:01 #13
kumutzu>> Så er jeg nærmere et færdigt banner! :]

Håber snart at kunne vise dig det!

mvh
Mads