Avatar billede tthygesen Nybegynder
06. august 2005 - 22:42 Der er 3 kommentarer

Fødselsdage i Outlook 2003

Hej,

Jeg har angivet fødselsdage på alle mine kontaktpersoner i Outlook, men der kommer ingen påmindelser ind i min kalender. Kan man på nogen måde automatisk overføre alle fødselsdagene i kontaktpersoner til kalenderen? Alternativet er jo at angive det manuelt som en tilbagevendende begivenhed, men dette er lidt af et stykke arbejde.
Avatar billede agazoth Nybegynder
06. august 2005 - 22:48 #1
Har du angivet fødselsdagene i det dertil beregnede felt under fanen 'Detaljer'?
Avatar billede agazoth Nybegynder
06. august 2005 - 22:52 #2
Avatar billede tthygesen Nybegynder
06. august 2005 - 22:58 #3
Jeg har angivet det i feltet under "Detaljer". Problemet hænger nok sammen med, at jeg i forbindelse med en synkronisering med min PDA har fået slettet alle aftale i kalenderen. Ved at gå ind og klikke på fødselsdatoen i feltet og gemme kontakten, så kommer fødselsdagen frem i kalenderen. Men spørgsmålet må så gå på, om der findes en funktion der automatisk gør dette?