Avatar billede kriss_creol Nybegynder
06. august 2005 - 14:34 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

SUITCASE 9 til PC - vil ikke starte op!

Jeg har brugt Extensis Suitcase 9 til PC i lang tid uden problemer, pludselig en dag gider lortet ikke starte op. Programmet loader og lukker derefter ned, og jeg får en standard windows programfejl infobox... hvor der står om jeg vil sende fejlen ind.

Jeg har af-installeret og re-installeret flere gange uden held... samme fejlmelding.

Er der nogle der har prøvet noget lignende eller ved hvad der kan være galt??? - JEG ER HELT LOST UDEN SUITCASE!!
Avatar billede strych9 Praktikant
06. august 2005 - 15:14 #1
Det kan nok ikke forventes at der er så mange der kender det specifikke program her.
Er du i stand til at fortælle hvilket programmeringssprog det er lavet i? eller hvilke OS komponenter det benytter sig af?
Uden den information bliver det svært.

og endelig: prøv selvfølgelig din systemgendannelse tilbage før den dag det holdt op med at virke. Hvis du kigger i loggen for systemgendannelse er der måske nogle hints om hvad der gik galt.
Avatar billede kriss_creol Nybegynder
06. august 2005 - 17:08 #2
Extensis Suitcase er nok det mest brugte font management program, især i den kreative branche. http://www.extensis.com/en/products/product_family.jsp?locale=en_US&id=1054
Aner intet om det andet du skriver - desværre.
Hvis jeg laver en systemgendannelse, går de så også udover programmer og andre handlinger jeg har fortaget mig efter det gik galt???
Avatar billede strych9 Praktikant
06. august 2005 - 18:13 #3
Ændringer i dine systemfiler og registreringsdatabasen vil blive rullet tilbage. Andre ting, som feks dine dokumenter osv vil der ikke blive rørt ved.
_Muligvis_ skal programmer der er installeret siden geninstalleres.
Avatar billede kriss_creol Nybegynder
07. august 2005 - 13:36 #4
Jeg har fået fat i den nye version... og det ser ud til at virke fint! strych9 hvis du poster et svar for du lidt point for din tid.
Avatar billede strych9 Praktikant
07. august 2005 - 14:29 #5
Mange tak =)
Godt at det blev løst.