Avatar billede prunka Nybegynder
05. august 2005 - 18:56 Der er 5 kommentarer

Læse php session i asp.net

Hejsa eksperter,
Er det muligt at læse en php variabel i en .aspx fil (asp.net)? Svar i vb.net, tak
Avatar billede olebole Juniormester
05. august 2005 - 19:03 #1
<ole>

Det forstår jeg ikke rigtig ... kan du køre både .net og php under samme domæne?

/mvh
</bole>
Avatar billede prunka Nybegynder
05. august 2005 - 19:04 #2
jepsen
Avatar billede olebole Juniormester
05. august 2005 - 19:06 #3
Du kan vel læse den cookie, der er sat på klienten. Den indeholder navnet på session-filen, der ligger i den mappe, der er fastlagt i din php.ini
Derefter er det vel bare at læse den med filsystem-objektet  :)
Avatar billede prunka Nybegynder
05. august 2005 - 19:10 #4
kan du give mig et eks. med kode?
Avatar billede olebole Juniormester
05. august 2005 - 19:20 #5
Desværre, jeg skriver ikke under .net. Jeg så bare spm'et i oversigten på forsiden  :)