05. august 2005 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fujifilm FinePix S5500 erfaringer?

Jeg står og skal købe mig et digi-kamera, og jeg er endt på "Fujifilm FinePix S5500", men inden jeg køber det kunne jeg godt tænke mig at høre og der var nogen her inde, der havde gode eller dårlige erfaringer med kameraet, hvad er godt/dårligt/irriterende.
Jeg har læst alle mulige reviews, tests og anmeldelser, og kameraet virker godt, i forhold til at det kun koster lidt over 2000,- kr, -og så gør det jo ikke noget at det ligner et dyrt kamera :-)
Jeg har ikke brug for links til anmeldelses-sider, det er førstehånds erfaringer jeg leder efter.
Avatar billede bongamf Nybegynder
06. august 2005 - 08:47 #1
En ven af mig har købt det pågældende kamera og selvom dette var en udstillingsmodel virkede kvaliteten rimeligt god. Efter at have leget med kameraet en del kan jeg godt anbefale det. Det tager billeder i en kvalitet et godt stykke over middel men dette afhænger selvfølgelig af hvor god man er til at tage billeder; dvs om man har forstand på lukkertid, ISO, lysfølsomhed osv. Alt i alt et godt kamera og specielt til pengene.
09. august 2005 - 08:24 #2
Nå der var ikke mange. øv,øv..
-smid et svar så får du pointene.
Avatar billede bongamf Nybegynder
10. august 2005 - 06:07 #3
:)