Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Point til Casper_rf

Byttepenge til Casper_rf
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 16:49 #1
Mange tak for hjælpen, og tak for "byttepengene" jeg må indrømme at jeg er rimelig blank hvad dette her angår...
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 17:03 #2
Vi bliver alle født blanke *G*, især i et fora som dette, der ikke just rutter med vejledninger :^)

En anden gang, er sådan et spørgsmål som dit måske også mere passende i kategorien Programmering_Script eller lign.
Valg af den rigtige kategori er vigtigt, for at du får de bedste eksperter til netop dit spørgsmål. Mange sidder kun og kigger i kategorierne for deres egne specialer.
Det er fx ret tilfældigt, at jeg kunne hjælpe, for jeg har aldrig lavet en hjemmeside, men ved generelt bare sådan lidt her og der.
Avatar billede roenving Novice
06. august 2005 - 01:59 #3
-- og så er det en rigtig god ide at lægge en reference til det spørgsmål, som pointene uddeles på baggrund af, så ingen får grimme tanker om ulovlig point-overførsel (som jo er deaktiveringsgrund !-)

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/637656

-- og det er selvfølgelig muligt at fordele point, man skal bare have mere end to svarere, så har man muligheden for at trykke på avanceret, og så kan pointfordeling foretages efter ønske ...

-- og faq'en findes på: http://expfaq.1go.dk !-)
Avatar billede hexya Nybegynder
06. august 2005 - 12:01 #4
vedrørende: http://www.eksperten.dk/spm/637660

Ja, her har vi så alle lov til at blive klogere :^)