Avatar billede ajh87 Nybegynder
05. august 2005 - 14:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Re-design af website til en udviklingsgruppe

Jeg er igang med at starte en udviklingsgruppe og vi har fået et design før men er nu blevet enige om at få et nyt, for dette unskylder jeg til den bruger de rhar lavet det her fra eksperten.

Siden skal sættes op på samme måde som den nuværende ikke fuldt udviklet side: www.3ps.dk

Vores logo vil vi godt beholde, idén. De tre punkter... Det skal bare gøres mere simpelt sådan at det får et mere professionelt look i stedet for et alt for fancy et!

Vi glæder os til at se nogle idér fra jer!

Med venlig hilsen
Anders
3 Point Systems

P.S.: Udviklingsgruppen udvikler gratis og har ingen indtægter.
Avatar billede nfk Nybegynder
05. august 2005 - 19:11 #1
foreslag til nyt logo: www.php2004.1go.dk/exp.htm
Jeg kigger på et nyt og simpelt design i morgen :)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
07. august 2005 - 23:35 #2
ok lyder godt... logoet må godt været noget i stil med det der...  bare i grå toner også med en tynd ring om hver af de tre "bolde"... Det kunne vi godt tænke mig at se et eksempel på hvis nogen har lyst :o)

Med venlig hilsen
Anders
Avatar billede nfk Nybegynder
08. august 2005 - 23:51 #3
jeg dropper ud med det design sorry :)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
25. august 2006 - 21:12 #4
ærgerligt