Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 13:45 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvor får man fat i en "valuta converter"?

Jeg kunne godt tænke mig at får fat i en "fil/kode" til min hjemmeside, hvor så på siden kunne skrive hvilke valuta man ønskede at veksle, fra og til, og hvor meget, og at den så regnede det ud for en, den mest optimale ville også være hvis den kunne opdatere sig selv.
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 13:50 #1
Måske denne...
http://www.gocurrency.com/add-converter.htm

Nu skriver du ikke lige om det er php, flash eller htm eller hvad ved jeg men se ellers her...
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&lr=&safe=off&q=script+%22currency+converter%22
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. august 2005 - 13:59 #3
Du kunne også lave en selv så slipper du for at se på deres reklamer. National banken og den europæiske bank osv ligger dagens kurser ud som xml,excel osv. Jeg har lavet en i jsp men har ikke lige adgang til den foreløbigt.
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 15:52 #4
Jeg har prøvet den fra go currency, men jeg kan ikke få den til at virke, nogen der måske kan hjælpe mig??? prøv at kigge på min kilde fil på
http://www.hotel-mermaid.com/pric.htm
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 16:10 #5
Den virker da fint :^)
Har lige prøvet fra Euro til Krone. Først, hvis man ændrer valutaen - som default står til "1" - skal man trykke på "Convert". Og hvis man vil have decimaler, skal man bruge punktum - den accepterer ikke komma.
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 16:11 #6
ok, det virker mærkeligt, jeg kan slet ikke se den???
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 16:14 #7
Altså, jeg kan ikke få den til at virke på min side mener jeg, jeg kan sagtens få den til at virke på deres hjemmeside...
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 16:16 #8
Ikke se den!? Hos "mig" står den lige i midten under tabellen med priserne.
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 16:17 #9
Nu skal vi lige have defineret "deres hjemmeside". Den side jeg snakker om, er selvfølgelig det link du lagde til hotel-mermaid.
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 16:17 #10
OK, yderst mærkeligt, nu har jeg lige prøvet at høre på en andens computer, der kan den heller ikke ses, kan de have noget med indstillingerne på computeren at gøre???
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 16:18 #11
det er også den jeg mener.
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 16:20 #12
ØØHHH meget mærkeligt, her efter at jeg har opdateret mere end 10 gange kom den frem... men mange tak for hjælpen (hexya)
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 16:22 #13
Men jeg kan stadig ikke se den i Front Page
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 16:27 #14
Prøv at tjek din browser for tilladelse af AktiveX samt Scripting.
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 16:38 #15
Nå, men så er det vel alt andet lige her du skulle tilføje dit "tak for hjælpen" med "læg et svar". Sådan plejer man at gøre, hvis svarene, der har hjulpet en, kun er blevet lagt som kommentarer. Man lægger som regel kun sin kommentar ind som Svar, hvis man på forhånd er absolut sikker på at det er Svaret!

Så nu lægger jeg denne her som svar, så går du ind og accepterer.
Bagefter lægger jeg 40-point til dig i "byttepenge" i kategorien Diverse_FriDebat under overskriften "Point til Casper_rf", hvor du så lægger et svar, som jeg så kan acceptere. Sikken en lang historie hva :^)
Avatar billede casper_rf Nybegynder
05. august 2005 - 16:42 #16
Tak for hjælpen..
Avatar billede olebole Juniormester
07. august 2005 - 18:22 #17
<ole>

Forhåbentlig er der da ingen, der er så selvdestruktive, at de tillader ActiveX-scripting over WWW ...?!??!!!  =8-O

/mvh
</bole>
Avatar billede casper_rf Nybegynder
08. august 2005 - 06:23 #18
Hvad mener du med det????