Avatar billede thomaslp Nybegynder
05. august 2005 - 11:12 Der er 5 kommentarer

udskriv xcopy til txt fil

Hej,
jeg anvender denne kommando for at flytte en del filer:
xcopy /s /e /v c:\temp\testin\*.* c:\temp\testout\.

Xcopy skriver i cmd hver enkelt fil som den kopierer. Hvordan kan jeg sende dette output til en txt fil?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2005 - 11:43 #1
xcopy /s /e /v c:\temp\testin\*.* c:\temp\testout >Output.txt
:-)
Avatar billede thomaslp Nybegynder
05. august 2005 - 12:11 #2
Ovenstående giver mig et andet problem. Hvis filen allerede eksistere skal brugeren have mulighed for at ja/nej til om filen skal overskrives. Dette kan brugeren ikke se i konsol vinduet. Er det mulilgt både at skrive til konsol og output.txt?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2005 - 12:14 #3
Ikke mig bekendt.
:-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. august 2005 - 12:49 #4
<thomaslp>: Hvis DU er flink og giver FEEDBACK til din tidl. oprettede spørgsmål så er andre også flink og gi' dig FEEDBACK til dette og kommende spørgsmål fra dig...

53 hængende spørgsmål - ældste fra [08/11 2001] ??? :
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=thomaslp&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

http://www.eksperten.dk/regler.phtml - punkt 2.12 ->
"Det er god kutyme, at man som spørger reagerer på de henvendelser, der eventuelt måtte komme i det oprettede spørgsmål."

Fix det først SÅ ka' vi snakke sammen...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2005 - 20:33 #5
Hmmm...