Avatar billede caudillo Nybegynder
03. august 2005 - 22:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til TV-tuner

Hejsa...
Jeg er ejeren af en PC der har Video-indgang, og nu har jeg så tænkt mig at bruge det.
Med min PC fulgte der et program, Home Cinema, som ikk rigtigt virker mere (gider ikk optage lyd osv), men det er nu ikk problemet, for jeg har aldrig rigtig kunnet lide det program.
Nu mangler jeg bare et program der kan optage video til harddisken via mit TV-tuner-kort, sådan at jeg derefter kan skrive det over til DVD.
Er der nogen der kender et godt program???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 22:34 #1
Set i andet tråd: http://www.recordere.dk/dansk.htm - måske noget derfra ?
Avatar billede caudillo Nybegynder
03. august 2005 - 22:41 #2
Det prøver vi så. Lige efter de første hurtige kig på siden kunne jeg ikk finde noget, men jeg opretter et spørgsmål og ser om nogen svarer... Tak for linket...
Avatar billede boxer Nybegynder
03. august 2005 - 23:07 #3
Her er der flere forskellige guides:
http://www.videohelp.com/guides.php?howtoselect=9#9
Avatar billede fuglen1 Novice
06. august 2005 - 10:16 #4
Her er en del programmer

Intervidio windvr
intervideo windvdrevorder
Intervideo home theater
Christv
Media portal (optager i dvr-ms format)

Der er flere programmer der ude

Alle disse overstaående programmer er på dansk
Avatar billede caudillo Nybegynder
17. august 2005 - 19:36 #5
Aha... Tak for svarene, men jeg fandt ud af at Nero 6, indeholdt en smart funktion som gør at jeg kan optage direkte ned på DVD, når jeg sidder og ser TV ell. video. De andre programmer viste sig at være for komplicerwede og vores DVD-afspiller kunne ikke afspille dem.