Avatar billede mhuus Nybegynder
03. august 2005 - 22:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan man få løst sit problem over telefonen

Hej alle

Jeg har lige et generelt spørgsmål til eksperten, må man hvis man har et problem med sin PC ligge spørgsmål ud på eksperten, sammen med sit telefonnummer, så der er en eller anden der kan hjælpe mundtlig, mens man er i gang med problemet???

På forhånd tak

Martin
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 22:27 #1
Nej ikke hvis der er point indvolveret, så skal løsningen være tilgængelig her på eksperten.
Avatar billede mhuus Nybegynder
03. august 2005 - 22:31 #2
hvordan løser man så et problem på eksperten, når det omhandler min netforbindelse og en router som jeg skal have installeret, og dermed fjerner forbindelsen???
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 22:35 #3
du sprger her og kommer med alle de oplysninger du har, og en præcis problem stilling, så skal vi nok forsøge at komme med en udførig forklaring ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2005 - 23:06 #4
mhuus> Selvfølgelig må du lægge tlf. nr. ud på eksperten - du skal bare indstille dig på at den der hjælper er nødt til at gøre det gratis :)
Grunden har screem_brille skrevet ;)
Avatar billede hexya Nybegynder
03. august 2005 - 23:09 #5
Det var da ellers et forrygende godt forslag. Den eneste ulempe er vel, at man ikke får oprettet en base til at søge resultater i. Men det er vist alligvel til at overse, hvor tit svarene refererer til eksperten selv. Så jo, rigtig god ide, at kunne svare på mere komplekse spørgsmål over telefon.
Avatar billede mhuus Nybegynder
04. august 2005 - 06:50 #6
Hej efter som jeg har udlovet 60 point og screem brille var vel egentlig den der svarede på mit spørgsmål, skal han jo også have point for det. så hvis du lægger din kommentar ud som et svar vil jeg smide de 60 point over til dig, selv nogen måske vil syntes at det er nogle billige point, så var det trods alt svar på mit spørgsmål...
Avatar billede screem_brille Novice
04. august 2005 - 10:08 #7
Nej tak, det var et spørgsmål om eksperten og dens virkemåde, og det giver man normalt ikke point for, så læg selv et svar og så kan du derefter acceptere det svar ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2005 - 19:40 #8
# tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.

# tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).

er ihvertfald en gang imellem blevet fortolket som at hvis både problemet
og løsningen er tilgængelig på E så accepteres supplerende kontakt udenom E.

Kigge på en Access database som sendes via email, kigge på en web server via
VNC etc.etc..
Avatar billede mhuus Nybegynder
05. august 2005 - 16:13 #9
ok så må jeg acceptere, svarene og tage pointene selv, men tak for svarene...