Avatar billede jeppeniel Nybegynder
03. august 2005 - 22:13 Der er 3 kommentarer

Antec P180

Hej eksperter!

Kabinet: Antec P180-EU
Strømforsyning: NorthQ NQ4001EX
Motherboard: ASUS P5LD2 med Intel 945P Chipset
Processor: Intel Pentium 4 Prescott model 630, 3.0 Ghz

A. Passer NQ-4001EX Super Silent PSU til Antec P180-kabinettet? Motherboard, kabinet og strømforsyning skulle vistnok følge ATX-standarden, men blæseren i PSU'en er jo 140mm, så vi er kommet i tvivl om, om der overhovedet er plads til den, og om den passer i kabinettet.

B. Understøtter Antec P180-kabinettet lga775-soklen? Da det er et rimelig nyt kabinet på markedet, burde det jo sådan set understøtte lga775, meeen man kan jo aldrig vide...

Mvh jeppeniel
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 22:18 #1
hvorfor SÅ mange spørgmål om det samme ? du har allerede spurgt om det 2 gange...
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
03. august 2005 - 22:28 #2
Jeg har nu lukket tråden fra før, fordi den lød for meget som den første. Jeg kan måske godt se, at det handler lidt om det samme, men det er altså for at spørge lidt mere specifikt om nogle ting, som vi er i tvivl om. Og det bliver let rodet hvis man har fem spørgsmål kørende i samme tråd, hvis du kan følge mig? Jeg håber ikke det lapper alt for meget over.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:45 #3
brug for mere hjælp ?